Tehno-Haos
Оплата і доставка

Способи оплати

Банківська картка (Liqpay)
Миттєва розстрочка
Післяплата
Нова Пошта
80 ₴
Відправлять завтра
Доставлять за 1–3 дні

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага!

При отриманні посилки, НА ПОШТІ уважно огляньте упаковку та сам товар на наявність механічних пошкоджень!

Претензії щодо механічних пошкоджень після отримання посилки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

У разі виявлення механічних пошкоджень

- складіть акт пошкодження разом із співробітником служби доставки та відмовтеся від отримання посилки

- повідомте нам про ситуацію, що склалася.

Протягом 24-ох годин (після отримання повернення) Вам на вибір

-Буде компенсована сума покупки

-відправлено аналогічний товар на заміну пошкодженому

Подальший розгляд служби доставки ми беремо на себе!

Товар раптово зламався чи працює не так як потрібно – що робити?

Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення!

1. Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)

2. Заповніть форму для гарантійних ремонтів

3. Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки

Повернення

Товар, придбаний у нашому магазині, підлягає поверненню згідно із Законом про захист прав споживачів.

Для збереження за собою права на повернення Вам потрібно дотримуватись кількох простих правил:

- Поверненню підлягає лише товар належної якості

- не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину),

- немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку

- тільки в оригінальній упаковці та повній комплектації

- Його немає в переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню

- Минуло менше 14 днів з моменту придбання товарів

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця!!!

Що мені зробити для повернення товару?

1. Повідомте менеджеру про свій намір повернути товар

2. Ретельно запакуйте посилку і надішліть на вказану менеджером адресу

3. Відправте менеджеру трек номер посилки та чекайте на повернення коштів

Увага!

Повернення коштів або обмін на інший товар здійснюється після отримання посилки протягом 24 годин!

Умови гарантії

Компанія має свій сервісний центр і завжди рада допомогти вирішити будь-яку неприємність. Ми дуже цінуємо своїх клієнтів і завжди з уважністю ставимося до звернень своїх покупців. А також докладаємо всіх зусиль, щоб Ви отримали якісне та швидке обслуговування.

Гарантія та зобов'язання

Гарантійне обслуговування провадиться з дотриманням наступних умов:

· Наявність підтверджуючих документів на купівлю, здійснену у нашому магазині (чек, гарантійний талон).

· Ремонт інструменту здійснюється лише після технічної оцінки. Оцінку виробу та його ремонт здійснюють фахівці нашої компанії протягом 30 днів з дня звернення.

· Після діагностики виробу спеціаліст визначає умови гарантійного обслуговування. Якщо виявлено, що несправність сталася з вини покупця, компанія може відмовити у творі ремонту на гарантійних умовах. При цьому складається відповідний акт із зазначенням причини відмови. У такому разі ремонт товару може здійснюватись на платній основі.

· При виявленні неможливості заміни або ремонту інструменту компанія відшкодовує вартість покупки.

На електричний, пневматичний та спеціальний інструмент компанія дає гарантію терміном на 12 місяців. Протягом цього часу клієнт має повне право на безкоштовний ремонт та заміну товару у разі виявлення дефекту. Гарантійний термін інструменту продовжується на час його перебування у ремонті.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі види несправностей:

· Порушення цілісності та ремонт товару;

· Зношування природного образу;

· Вироблення можливостей продукту;

· Зміна механізму;

· Ушкодження, пов'язані порушенням правил експлуатування інструменту;

· Присутність у виробі сторонніх тіл.

На гідравлічне обладнання, домкрати, крани, гідравлічні стійки - гарантія 6 місяцем.

Пам'ятайте, що, дотримуючись умов експлуатації виробу, гарантія Вам може і не знадобиться. Адже весь товар, який надається нашою компанією, якісний та надійний.

Вибір якісного інструменту – це запорука успішного та процвітаючого бізнесу!